Art: S100/OT1/OT1EAN: 6926150036932
Yeastar S100 VOIP Centrale (YST_S100)
Gratis verstuurd binnen NL boven €20
Meer dan 20 jaar Telecom ervaring
Altijd scherpe prijzen
Uitsluitend de beste merken
Beschrijving
Voicemail notificatie ziet u op het toestel en kunt u vanaf uw toestel afluisteren. Desgwenst krijgt u de voicemail als email naar u toe gestuurd.
belangrijke gesprekken kunt u eenvoudig opnemen door tijdens het gesprek op *1 te drukken, of hiervoor een snelkeuze knop te programmeren op uw toestel.
Gaat u tijdelijk van uw werkplek weg dan kunt u uw toestel via het toestel of webbrowser omleiden naar een ander toestel of naar uw voicemail. Hetzelfde kunt u doen voor wanneer u ingesprek bent of wanneer het toestel na x seconden niet wordt opgenomen. Collega's die in dezelfde belgroep zitten kunnen vanaf hun toestel ook uw toestel opnemen (Call Pickup)
Ondersteunde codec's:
G.711 A/u-law, G.726, G.729 A/B, GSM, Speex,
H261,H263,H263p,H264.
Mogelijkheden yeastar S100:
Yeastar S100 VOIP Centrale (YST_S100)
De Yeastar S100 is een nieuwe Generatie VoIP Centrale voor 100 gebruikers en 30 gelijktijdige gesprekken. Uitbreidbaar tot 200 gebruikers en 60 gelijktijdige gesprekken.
Met enige kennis van IP telefonie is de installatie en zeker het beheer zelf te doen. Natuurlijk kunnen wij dit ook voor u doen of alleen de centrale met toestellen voorconfigureren. neem hiervoor contact met ons op.
In combinatie met de IP toestellen van O.a. Yealink en Fanvil hoeft u door de Auto Provision functionaliteit bij het aansluiten van deze toestellen niets op de toestellen te configuren. Aansluiten op het netwerk, serienummer (MAC Adres) overnemen in de centrale en het toestel werkt direct.
Voicemail notificatie ziet u op het toestel en kunt u vanaf uw toestel afluisteren. Desgwenst krijgt u de voicemail als email naar u toe gestuurd.
belangrijke gesprekken kunt u eenvoudig opnemen door tijdens het gesprek op *1 te drukken, of hiervoor een snelkeuze knop te programmeren op uw toestel.
Gaat u tijdelijk van uw werkplek weg dan kunt u uw toestel via het toestel of webbrowser omleiden naar een ander toestel of naar uw voicemail. Hetzelfde kunt u doen voor wanneer u ingesprek bent of wanneer het toestel na x seconden niet wordt opgenomen. Collega's die in dezelfde belgroep zitten kunnen vanaf hun toestel ook uw toestel opnemen (Call Pickup)
Met de ACD/Wachtrij functionaliteit kunnen wachtrijen gecreëerd worden voor afdeling met veel inkomend telefoonverkeer. Medewerkers kunnen zich in deze groepen in- en uitschakelen. Het doorverbinden naar een wachtrij kan gebeuren op basis van :
- alle toestellen tegelijk
- als eerste naar het toestel wat als langste nog geen gesprek heeft gehad
- Het toestel wat het minst aantal telefoontjes heeft gehad
- Random
- Random met als voorkeur het toestel waarnaar in een eerder gesprek naar toe is doorverbonden.
Bellers in de wachtrij kunnen met een instelbare interval het aantal wachtenden en de verwachtte wachttijd horen.
** NIEUW ** Nederlandse systeemteksten
** NIEUW ** Nederlandse systeemteksten
Ondersteunde codec's:
G.711 A/u-law, G.726, G.729 A/B, GSM, Speex,
H261,H263,H263p,H264.
Mogelijkheden yeastar S100:
Attended Transfer
Doorschakelen met behulp van ruggespraak.Blind Transfer
Wanneer een gesprek wordt doorverbonden zonder de ontvanger eerst te voorzien van ruggespraak.BLF
BLF staat voor Busy Lamp Field, ofwel een indicatie van beschikbaarheid van andere telefoons aan de hand van een kleur toets op uw telefoon.Blacklist
Een mogelijkheid om ongewenste bellers te benoemen, zodat deze niet meer naar het betreffende telefoonnummer kunnen bellen.Call Back
Indien Call back is ingesteld zal een inkomend gesprek automatisch worden teruggebeld.CDR (Call Detail Records)
Een overzicht van alle gevoerde gesprekken, met daarin datum, tijd en telefoonnummers benoemd.Call Forward
Automatisch doorschakelen naar een extern telefoonnummer om de bereikbaarheid te vergroten.Call Parking
Met deze functie kunt u een gesprek op een telefoon in de wacht zetten en op een andere telefoon weer uit de wacht halen.Call Pickup
Een willekeurig gesprek of een gesprek van een specifieke telefoon aannemen vanaf een andere telefoon.Call Routing
Het routeren van inkomende of uitgaande gesprekken aan de hand van telefoonnummer, afzender, tijd of keuzes.Call Transfer
Automatisch of handmatig doorschakelen met en zonder ruggespraak.Call Waiting
Deze functie is gelijk aan een wisselgesprek indien ondersteund of oude netwerken.Caller ID
Het bepalen van nummerweergave is per extensie, per trunk mogelijk.Conference
Een gesprek opzetten met meerdere bellers, of het gebruik van een conference waarbij meerdere gesprekken inbellen.Define Office Time
Eenvoudig aangeven van kantoortijden voor aparte acties tijdens en buiten kantoortijd.DISA (Direct Inward System Access)
Opgegeven telefoonnummers kunnen van afstand toegang krijgen tot de telefooncentrale, gelijk aan een direct verbonden telefoon (zie ook mobility extension).Distinctive Ringtone
Verschillende beltonen afhankelijk van groepen in het adresboek (let op! dit werkt momenteel alleen met Yealink en Snom toestellen).DID's
Trunk functionaliteit met de mogelijkheid om DID's/telefoonnummers te onderscheiden voor verschillende routering.DND (Do Not Disturb)
De niet storen functie wordt aangestuurd door de telefoon, de MyPBX heeft op zijn beurt verschillende mogelijkheden om het gesprek af te handelen.FAX (T.38)
Om faxen mogelijk te maken over VoIP is het T.38 protocol noodzakelijk.Firewall
Een uitgebreide firewall welke handmatig is samen te stellen met daarnaast een actieve firewall welke de MyPBX permanent beschermd.Follow Me
Doorschakelen van de extensie naar een intern of extern telefoonnummer.IVR (Interactive Voice Response)
Een IVR kan worden gebruikt voor een keuze menu (toets 1 voor sales... toets 2 voor support…).Intercom/Zone Intercom
Met de intercom functie kan gaat een gebeld toestel direct op speaker (momenteel alleen voor Yealink telefoons).Mobility Extension
Opgegeven telefoonnummers kunnen van afstand toegang krijgen tot de telefooncentrale, gelijk aan een direct verbonden telefoon (zie ook DISA).Multi-language Voice Prompts
Systeem-audio's aanwezig in verschillende talen.Music On Hold
Een gesprek welke in de wacht staat op een toestel of in een wachtrij hoort wachtmuziek.Music On Transfer
Er kan muziek worden afgespeeld bij het doorschakelen van een gesprek.MyTwins (Double System)
De MyPBX is standaard uitgevoerd met een dubbel systeem, zodat in geval van een crash (een stroom onderbreking) he systeem zichzelf eenvoudig kan herstellen.OpenVPN
De MyPBX heeft de mogelijkheid om te verbinden via een OpenVPN koppeling.One touch record
Het eenvoudig opnemen van het actieve gesprek (let op de opslag hiervoor is zeer beperkt), het betreft geen auto recording.Phone Provisioning
De MyPBX biedt de mogelijkheid om de configuratie naar de telefoontoestellen te zenden (dit is afhankelijk van het merk en type toestel).PIN User (PIN Code Control)
Door middel van een pincode kunnen fucnties worden afgeschermd, zoals het bellen via een specifieke trunk.Paging/Zone Paging
Een extensie kan binnen een belgroep een broadcast bericht versturen naar alle aangesloten telefoontoestellen.Queue
Een wachtrij voor inkomende gesprekken, waar telefoontoestellen op aan en afgemeld kunnen worden. De beller heeft wachtmuziek tijdens het wachten.Ring Group
Een groep van telefoontoestellen welke over gaan bij een inkomend gesprek. De beller heeft een kiestoon tijdens het wachten.SMS to Mail/Mail to SMS
SMS versturen en ontvangen via email (deze functie is alleen beschikbaar indien er een GSM/UMTS module is geïnstalleerd).Speed Dial
Een lijst met telefoonnummers welke door verkorte code kan worden gebeld.Voicemail
Telefoontoestellen hebben de beschikking over een eigen voicemail of een of meerdere centrale voicemails.Voicemail to Email
Voicemail berichten kunnen per mail worden verzonden.Voicemail Forwarding
De ontvanger kan het gesprek direct doorzetten naar de voicemail.Web Based Control Panel
De MyPBX kan volledig worden beheerd via de web interface.Spy functions (Normal Spy, Whisper Spy, Barge Spy)
De spy functie kan op een extensie worden geactiveerd waardoor deze gebruiker mee kan luisteren en (eventueel) spreken.
Eenvoudige configuratie
Beheer uw telefooncentrale met de intuitive en grafische interface met point-and-click techniek. Alles kan op afstand worden beheerd zolang internet beschikbaar is.
Gerelateerde producten
Kunnen wij helpen?
Recent bekeken