Sennheiser callcenter headsets
Callcenter headsets van Sennheiser
Sennheiser biedt zowel binaurale als monaurale callcenter headsets. Binaurale headsets beschikken over twee speakers. Deze zijn uitermate geschikt voor luidruchtige omgevingen zoals callcenters. De medewerker kan zich hiermee volledig op het telefoontje concentreren, zonder dat hij of zij wordt afgeleidt door andere mensen.
Monaurale headsets hebben slechts één speaker. Deze zijn weer geschikt voor medewerkers die tijdens hun telefoontjes ook met andere mensen moeten communiceren (denk bijvoorbeeld aan trainingen). Ze zijn vaak lichter van gewicht dan binaurale headsets.
Callcenter headsets van Sennheiser
Sennheiser biedt zowel binaurale als monaurale callcenter headsets. Binaurale headsets beschikken over twee speakers. Deze zijn uitermate geschikt voor luidruchtige omgevingen zoals callcenters. De medewerker kan zich hiermee volledig op het telefoontje concentreren, zonder dat hij of zij wordt afgeleidt door andere mensen.
Monaurale headsets hebben slechts één speaker. Deze zijn weer geschikt voor medewerkers die tijdens hun telefoontjes ook met andere mensen moeten communiceren (denk bijvoorbeeld aan trainingen). Ze zijn vaak lichter van gewicht dan binaurale headsets.
Callcenter headsets van Sennheiser
Sennheiser biedt zowel binaurale als monaurale callcenter headsets. Binaurale headsets beschikken over twee speakers. Deze zijn uitermate geschikt voor luidruchtige omgevingen zoals callcenters. De medewerker kan zich hiermee volledig op het telefoontje concentreren, zonder dat hij of zij wordt afgeleidt door andere mensen.
Monaurale headsets hebben slechts één speaker. Deze zijn weer geschikt voor medewerkers die tijdens hun telefoontjes ook met andere mensen moeten communiceren (denk bijvoorbeeld aan trainingen). Ze zijn vaak lichter van gewicht dan binaurale headsets.