Callcenter headsets

Callcenter headsets

De headsets die in een callcenter gebruikt worden, zijn direct van invloed op de performance van het callcenter. Slechte callcenter headsets kunnen een negatieve uitwerking hebben op de communicatie tussen medewerker en klant. Het kiezen van de juiste callcenter headsets kan echter zelfs in het meest rumoerige callcenter voor optimale prestaties zorgen.

In dergelijke omgevingen is actieve ruisonderdrukking een feature waar u niet omheen kunt. Een headset met twee speakers is onmisbaar in een callcenter. Daarbij speelt ook degelijkheid een belangrijke rol.

...Lees meer

Callcenter headsets

De headsets die in een callcenter gebruikt worden, zijn direct van invloed op de performance van het callcenter. Slechte callcenter headsets kunnen een negatieve uitwerking hebben op de communicatie tussen medewerker en klant. Het kiezen van de juiste callcenter headsets kan echter zelfs in het meest rumoerige callcenter voor optimale prestaties zorgen.

In dergelijke omgevingen is actieve ruisonderdrukking een feature waar u niet omheen kunt. Een headset met twee speakers is onmisbaar in een callcenter. Daarbij speelt ook degelijkheid een belangrijke rol.

...Lees meer
17 ProductenPagina 2 van 2
Poly Plantronics Savi W8220/A
Plantronics Savi W8220/A
€258,00Excl. btw€312,18Incl. btw
Op voorraad
Geniet van betere gesprekken met de Savi 8200-serie....

Callcenter headsets

De headsets die in een callcenter gebruikt worden, zijn direct van invloed op de performance van het callcenter. Slechte callcenter headsets kunnen een negatieve uitwerking hebben op de communicatie tussen medewerker en klant. Het kiezen van de juiste callcenter headsets kan echter zelfs in het meest rumoerige callcenter voor optimale prestaties zorgen.

In dergelijke omgevingen is actieve ruisonderdrukking een feature waar u niet omheen kunt. Een headset met twee speakers is onmisbaar in een callcenter. Daarbij speelt ook degelijkheid een belangrijke rol.