Art: 2393-823-109EAN: 5706991016499
Jabra BIZ 2300 Mono Usb headset voor MS teams / Skype for business (2393-823-109)
Gratis verstuurd binnen NL boven €20
Meer dan 20 jaar Telecom ervaring
Altijd scherpe prijzen
Uitsluitend de beste merken
Beschrijving
Jabra Jabra BIZ 2300 Mono MS USB Headset
Merk: Jabra
Categorie: Headsets
Duurzame Call Center headset voor een scherpe prijs.
Kenmerken Jabra Biz 2300 Mono MS USB
- Air shock microfoon
- 360° graden draaibare microfoon arm
- Wideband geluidsweergave (150-6.800Hz)
- Kevlar shielded kabels
- Uitgerust met een Noise Cancelling microfoon
- PeakStop™ technologie
- Zeer comfortabel om te dragen, zelfs bij langdurig gebruik
- Inline bediening van volume, mute en aannemen/verbreken
- Gecertificeerd voor Microsoft Lync
De medewerkers van uw contact center zijn de frontlinie van uw merk. De Jabra BIZ 2300 zorgt ervoor dat elk gesprek met de klant een geweldige ervaring met uw merk is. Deze nieuwe bedrade headset is voorzien van HD Voice/Wideband luidsprekerprestaties en ongeëvenaarde noise cancellation-technologie.
Zorg dat de medewerkers van uw contact center tevreden zijn
De Jabra BIZ 2300 voor contact centers combineert een lichtgewicht en duurzaam ontwerp met onopvallende, professionele Scandinavische lijnen. De Jabra BIZ 2300 werkt geweldig, ziet er fantastisch uit en is ontworpen voor gebruiksgemak. Het is een zeer comfortabele headset voor dagelijks gebruik.
De duurzame contact center-headset
De Jabra BIZ 2300 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Behalve de breekbestendige microfoonarm die 360˚ kan draaien en de met Kevlar verstevigde kabel is de Jabra BIZ 2300 gebouwd om te voldoen aan de hoge eisen die door een contact center gesteld worden.
Een UC-headset met eenvoudige in-line gespreksbedieningsknoppen.
De Jabra BIZ 2300 is een UC-headset met een intuïtieve gespreksbediening, voor hogere productiviteit en gemak. Met de grote toetsen met LED indicatielampjes kunnen medewerkers eenvoudig gesprekken aannemen en beëindigen, gesprekken in de wacht zetten, het volume regelen en gesprekken in de mute-stand zetten. Daarbij zijn alle toetsen door de gebruiker te programmeren.
Zorg dat de medewerkers van uw contact center tevreden zijn
De Jabra BIZ 2300 voor contact centers combineert een lichtgewicht en duurzaam ontwerp met onopvallende, professionele Scandinavische lijnen. De Jabra BIZ 2300 werkt geweldig, ziet er fantastisch uit en is ontworpen voor gebruiksgemak. Het is een zeer comfortabele headset voor dagelijks gebruik.
De duurzame contact center-headset
De Jabra BIZ 2300 heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Behalve de breekbestendige microfoonarm die 360˚ kan draaien en de met Kevlar verstevigde kabel is de Jabra BIZ 2300 gebouwd om te voldoen aan de hoge eisen die door een contact center gesteld worden.
Een UC-headset met eenvoudige in-line gespreksbedieningsknoppen.
De Jabra BIZ 2300 is een UC-headset met een intuïtieve gespreksbediening, voor hogere productiviteit en gemak. Met de grote toetsen met LED indicatielampjes kunnen medewerkers eenvoudig gesprekken aannemen en beëindigen, gesprekken in de wacht zetten, het volume regelen en gesprekken in de mute-stand zetten. Daarbij zijn alle toetsen door de gebruiker te programmeren.
Hygiëne-uitzondering op het herroepingsrecht Gebruikte artikelen kunnen om hygiënische redenen niet geruild of teruggestuurd worden, zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons. Dit omdat het product in aanraking is gekomen met het oor. Wanneer het product niet gebruikt is en de verzegeling niet verbroken is, dan geldt deze regel niet. |
Gerelateerde producten
Tags
Kunnen wij helpen?
Recent bekeken